Inom snar framtid...



Har jag som mål att utblida mig till flygvärdinna. Inget jätteglamoröst yrke, men det är ett intresse som funnits länge hos mig. Skulle vara spännande och framförallt roligt att arbeta med detta under ett par år!
Jg har min lärarexamen och stortrivs att arbeta med barn, men just nu känner jag för att ge mig ut i världen och se och uppleva något nytt! :)

Krav för att antas till utbildningen:
Cabin crew course

Du ska vara minst 21 år gammal och:

  • Du ska ha godkänt gymnasiebetyg
  • Du ska vara minst 160 cm / högst 190 cm lång
  • Du ska vara fullt frisk, både fysiskt och psykiskt.
  • Du ska ha fullgod syn, max korrigering -/+5,0 och se med korrigering 1.0, samt att du måste ha fullgod hörsel.
  • Du ska kunna simma 200 m med kläder.
  • Du ska ha goda kunskaper i svenska och engelska
  • Du ska vara flexibell i Ditt sätt att tänka och arbeta.
  • Det ska finnas glädje i att arbeta för och med människor.
  • Du får ej ha synlig piercing eller tatuering.

  • Kommentarer

    Skriv ditt meddelande här:

    Ditt namn:
    Spara uppgifter?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Din bloggadress:

    Ditt meddelande:

    Trackback