Bad update...

Har haft en bloggtorka nu under en längre tid och har inte haft lust att skriva något. Blir lätt att man skriver något och så blir det ointressant och så ska det ju inte vara;)

Mål inför sommaren

- Träna 3-4 gånger i veckan. Gymma och gruppass!

- Göra färdigt två examinationsuppgifter och få godkänt i sista kursen av termin 6 på Högskolan.

- Planera inför midsommar! Vart skall vi ta vägen!?

- Jobba så mycket som möjligt (för att dra iväg på en sista minuten i augusti) och spara en del.

Ja detta var en del, finns ju en hel del fler mål i mina tankar men dem får jag hålla för mig själv.

Nu sova: Imorn sista praktikdagen med barnen! =(


Jag och min yngsta syster Pernilla i härliga Tylösand. Blir nog tyvärr inget Halmstad i år!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback