My Birthday!

Idag fyller jag 22 år!

Det är snöstorm ute, ganska mysigt även om det räcker med den snön som ligger. Det är inte många dagar som det varit snö på min födelsedag. Sist år var det ingen alls, för tre år sedan firade jag min födelsedag i Wales. Det var speciellt, snöstorm och kaos verkligen! (Inga engelskmän använder vinterdäck då de får så lite snö var tredje-fjärde år). Kommer ihåg att vi skulle gå på bio på kvällen, men bion var stängd pga att det låg ett par snöflingor på marken. Slutade med ett besök på puben i stället.


Halv sliten och trött efter en heldag i skolan. Bjuder på denna bild!


Mammas goda tårta med bär och chokladfyllning. En favorit!


Älskar blommor och speciellt rosor! =)


Presenterna bestod av blommor, mysdress, smycken, pengar, choklad (närmare ett kilo med toblerone,) och lite annat smått och gott! Farligt att ge mig choklad, den lär inte vara så länge om man säger så.

Kommentarer
Postat av: emelie

tack:) detsamma! den finns på tradera.se grattis på födelsedagen också.

2010-02-11 @ 11:44:31
URL: http://brunettemmi.blogg.se/
Postat av: amanda

Hejsan, jag såg ditt inlägg om den rosa klänningen från stylebystars. Jag själv funderar på att beställa en vit sådan från deras hemsida men är osäker på storleken. Vilken storlek tog du? såg att du tyckte den va lite för stor.. för jag velar mellan 36 & 34 och har egentligen small, tacksam för svar,

2010-03-14 @ 14:12:46
URL: http://ahmandy.blogg.se/

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback