Redovisning...

Imorn ska vi ha en examinerande redovisning om hur man kan arbeta med teknik och naturvetenskap i förskolan. Har varit kul och förbereda inför själva redovisningen men nu när jag ska redovisa imorn känns det inte lika kul. Förstår inte varför jag blir så nervös!? Det är inte så att jag är rädd för att göra bort mig, utan mer alla stirrande blickar tror ja. Men detta är något som jag får fortsätta att arbeta med. En vältalande person föds inte på den dag, utan det krävs mycket träning.

Nu ska jag lägga mig med en bok och läsa en stund. Om ni undrar varför jag har så mycket bilder på katter beror det på att jag gärna skulle vilja ha en själv. Det är lite ensamt att bo själv i en lägenhet. Sedan så är ju katter så söööta! <3


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback