Allmäna funderingar om hår och män...

Måste säga att jag stortrivs i min nya hårfärg. Känns mysigt med mörkare färg nu i höstrusket. Ska dock snart färga det igen för att färgen har släppt mycket. Får lägga upp en bild när jag har hittat min laddare till kameran.

Har fått pluggat en del ida. Men har vart ganska segt. Skall iväg och träna om ett par timmar, arobics är det som gäller. Måste berätta en sak som bara är för roligt. På tis och torsdagar tränar jag step på ett gym och det är bara tjejer förutom en äldre man. Han är så rolig bara för att han alltid bär blåa kläder från topp till tå, därav smeknamnet blåbäret. Förra året bar han röda kläder, därav smeknamnet lingonet. Ibland funderar jag på om han har någon fru? eller om han endast är med för att spana;) Kanske dumt tänkt men det är ju aldrig några män med på våra pass så.


Ha en toppendag alla!
Kram <3

Kommentarer
Postat av: carolina

hej!



jag funderar på att studera till lärare i högstadiets senare del/gymnasienivå. med inriktning naturvetenskap/biologi.



jag undrade bara om du skulle kunna skriva ett inlägg om din utbildning, tankar kring den osv. vore intressant att läsa :)



hälsningar, Carolina

2009-10-14 @ 14:02:32
Postat av: Veronica

Kul att du funderar på att läsa till lärare! :) Visst kan jag skriva ett inlägg om min utbildning. Håll utkik!

Kram Veronica

2009-10-14 @ 14:23:20
URL: http://weronic.blogg.se/

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback