IRRITERANDE MÄN

Var bara tvungen och göra ett inlägg om en tanke som ständigt florerar i min hjärna. Varför kan aldrig killar bestämma sig för hur de vill ha det? Jag blir så irreterad, här offrar man så mycket av sig själv. Eller offrar är kanske inte rätt ord utan i stället att man ger mycket av sig själv och försöker vara tillags. Men det just det som är felet. Jag är väl för snäll helt enkelt. Så nu är det slut med de, ska inte vara den där snälla flickan längre. Eller de klart att jag inte vill vara elek men lika snäll...nej det ska ja INTE vara;)

Jag tänker inte "ta någon" bara för att "ha någon". Utan den jag blir tillsammans med ska jag gilla fullt ut, annars blir det bara fel.


TRE SNYGGA MÄN:

Eric Winther Christiano Ronaldo Chad michael Murray


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback