Funderingar...

Studerar just nu femte termin till lärare för grundskolans tidigaste år. Till ett yrke där man får träffa många underbara barn och människor. Till ett yrke där var dag aldrig är sig lik, det finns alltid något nytt att lära...men samtidigt kan jag inte låta bli att fundera på om jag valt rätt ändå...

Undrar om någon därute känner samma som mig!?

I vilket fall så har jag en utbildning att falla tillbaka på den dag jag är färdig. Kanske jobbar ett tag och sen får jag se vart livet tar en...
Tänk om man skulle utbilda sig till flygvärdinna!? Inget glamoröst, men just känslan över att träffa nya människor och se nya platser. Det är något som lockar mig..man vet som sagt aldrig vad som händer..  
Jag på en modevisning - som flygvärdinna...

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback