FREDAGSMYS

Då var det äntligen fredag igen. En vecka går så otoligt fort när man tänker efter.
Ikväll blir det film, tacos och lite snacks. Imorn blir de antagligen lite plugg och kvällen är inte planerad. Kanske utgång, kanske åka hem till mina föräldrar...

DAGENS:

Vill ha: En svart kofta.

Klädsel: Blåa Jeans med en vit t-shirt och ett par svarta stövlar.

Frisyr: Fläta.

Låt: Bad romance - Lady gaga.

Planer: En lugn hemmakväll.

Saknad: Någon att krama.

Dummaste: Tappade mina vantar ett antal gånger inne i en affär för jag hade så mycket att bära..haha

Drog: Dricker varken Kaffe eller något annat beroendeframkallande

Godis: Gott och blandat ska de va;)

Humör: Skiftande, mest pga det trista vädret.

Roligaste: Ett samtal med en vän.

Nu skall jag göra i ordning tacos och sen tar jag helg!




Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback