Molnigt...

Det var en ganska stor besvikelse när jag öppnade ögonen i morse. Tjocka moln och blåst! Ser inte ut som de lär bli något vidare solväder idag. Man får väl ändå hoppas att vädret blir bra tills på torsdag. När jag tog studenten var det rigtigt varmt ute! nästan lite väl varmt, jag kände mig som en svettig flodhäst och svimfärdig i mellanåt. Så kanske ett par grader svalare hade underlättat för alla studenter. Och då menar jag framförallt för alla killar som får gå och svettas i kostymer...måste vara en pina! Men det lär bli kallare.

 
Var jääättevarmt när jag tog studenten. Men vilken härlig känsla! Dock hölll alla band på att strypa mig! ;)


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback