Framgångsrika bloggerskor!

Det finns ett par bloggar som jag i princip läser varje dag...ibland skulle jag bara vilja byta liv för en dag.

Blondinbella - Första gången jag hörde talas om Bella var i en veckotiding. Då blev jag mest imponerad över att hon var så ung och ändå kommit så långt i karriären! Sedan besökte jag hennes blogg och tyckte även där att hon verkade vara ganska smart om man säger så. Därefter beökte jag youtube och då blev jag verkligen tveksam! Men efter att ha läst hennes blogg en längre tid måste jag säga att man blir lite avis och imponerad på vilken drivkraft tjejen har. Go girl!


Kenza - Även hon en ung tjej som visat fram fötterna! Driven och målinriktad.

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback