Tanumstrands Carneval den 14 feb- en besvikelse!

Varje vinter och sommar anordnas en carneval i grebbestad. På sommaren utomhus i centrala Grebbestad och på vintern inomhus på Tanumstrand. Det är tredje året som jag varit där och i år kändes det ganska slött, det var mycket småttingar och inte så roligt som jag förväntat mig. Kanske börjar man bli för stor? men meldelåldern ligger ju betydligt högre än 21 år! Men jag tror mig veta vad det beror på. Visst träffade jag många trevliga folk, gamla kompisar och mindre roliga folk från tiden på högstadiet. Inte så mycket nytt folk som man inte träffat på förut menar jag och det är nog just där problemet ligger.  För visst är det roligare att  träffa NYA MÄNNISKOR! :)

Men men, vi hade det i alla fall trevligt hemma hos mig på förfesten. Med tjejer från gymnasietiden som  jag gillar och är kul att träffa och partaja med;)

 
Sötingar! Denise och Charlotte

 
Charlotte, Justine och deras kompis Helen. Här spelas det spel! :)

Det saknas ett par bilder, men får se när de dyker upp här:D
Puss!

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback