Måndag

Idag har jag inte gjort så mycket vettigt. Tvättat och pluggat en del, men är ganska skoltrött just nu så det går segt. Har i alla fall snart avklarat en kurs på åtta veckor som varit intensiv med seminarium och en tenta. Jag har en muntlig tenta kvar nästa vecka, men sedan är det klart. I slutet av denna vecka får jag förhoppningsvis besked om jag klarade den skriftliga tentan som jag hade för snart två veckor sedan. Vi får hoppas på det bästa! :)

Längtar tills imorn, då blir det träning!


 

Nu blir det te, jordgubbste tillhör en av favoriterna.
Har inhandlat världens godaste jordgubbsaft, smaka den ni! 
Är inne i en period just nu, då enbart jordgubb tycks vara det enda rätta.


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback