Då vart den helgen gjord

Sov länge idag, ända till halv tolv. Brukar sova till max tio, annars får jag lätt huvdvärk och bli seg som en banan resten av dagen.

Igår vart de utgång, med förfest hos Emma! Mycket trevligt! :)
Träffade mycket känt folk ute. Det roliga är alltid när man ser ett känt ansikte och personen själv ser detsamma men ändå inte vågar gå fram. Men efter ett tag så, då tar man tillsist mod till sig och tar en pratstund med personen. Det värsta jag vet när man är ute är bara efterhängsna killar, man kan ju inte ens le förrän de får för sig något och sedan är de som en svans resten av kvällen....jag menar bara för att man dansar med en person behöver man inte vara intresserad, inte jag i alla fall.

Blev natta mat igår, kebab går alltid ner! blev bjuden så bara tacka och ta emot. Sedan lämnade jag mitt sällskap eller jag snarare flydde...jag kan faktiskt gå hem själv.

Puss!



Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback