Då var det återigen Fredag!

Idag stod jag upp tidigt, tänkte jag skulle vara lite effektiv och plugga en del. Men icke, jag har mest gått runt och flummat här i lägenheten. Tittat lite på tv, internet, pratat i telefon ett antal gånget och städat. Jag är som sagt inte ens klart med städningen!! jag är nog en bland de segaste på att städa.

Finns så mycket fina vårkläder som jag skulle vilja ha. Men måste spara lite också, hade gärna åt iväg på en solresa i maj, men som det ser ut nu med dåligt arbete på jobbfronten blir det nog dessvärre ingen resa. I kväll blir det lungt fredagsmys med syrran, god mat och en film kanske. Har varit duktig denna veckan på att träna, ska fortsätta med det och förhoppningsvis bli bättre! :)


 Söt klänning, kanske något inför påsken??  rött är alltid snyggt!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback