Ny vecka, nya möjlighter

Så var det måndag morgon - alltid lika trevligt!
För den morgonpigga typen kanske, själv hade jag gärna kunnat sova ett par timmar till:) men men, så är livet!

Skulle vart i skolan just nu och gjort grupparbete men pga att jag skall till doktorn senare ida så missar jag allt vad gäller skola. I dag skulle vi ha en viktig föreläsning om matematik - men hälsan får gå före, måste se vad det är för fel med mina ömande och stickande ben! kan inte vara normalt att känna så vid 20 års ålder. Jag är ju ingen gamling precis!

Tittar ut genom mitt fönster och det ser ganska trist ute, med regn och blåst. Kan ju alltid hoppas att vädret blir bättre framåt dagen:) Lite värmande sol skulle inte skada!

Senare idag får jag besök av familjen,  de ska hjälpa mig med lite saker. Är väl inte direkt den mest tekniskt lagda personen;).

Ikväll är det ÄNTLIGEN premiär av Prison Break - En av höstens bästa tv-serier!

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback