God mat med film

Blev en lugn lördagskväll. Jag och en kompis lagade god mat och åt kladdkaka som efterätt, mums!
Är så dystert och tråkigt väder just nu, bara blåst och regn! Får hoppas att vädret blir bättre till veckan. Imorn åker mina föräldrar och två av mina syskon till Danmark, var ett tag sen man var där nu! Men är inte så lätt att bara åka iväg när man studerar. Man har ständigt känslan av att det är något som måste göras, antingen att man ska läsa en bok, planera något eller skiriva ett arbete.  Men man får lära sig att prioritera lite - det finns mer i livet än att ständigt läsa böcker. Jag gör oftast inget större skolarbete på helgerna, för då tycker jag att man så långt det går ska få känna att man är ledig.

Det är en ny dag imorgon,

natti natti!

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback