Dirty Harrys!

Blev utgång igår till Harrys! Var en helt okej kväll! Men hade vart mycket roligare naturligtvis med äldre folk:) och då sluppit alla dessa småttingar! men men, man bor i en liten stad där tyvärr utbudet inte är så stort.


Monika är go å gla!

 Hehe:)



Alltså börjar bli riktigt trött på att bli förväxlad med mina systrar! Så väldigt lika är vi inte!, visst man ser att vi är syskon,  vi är ungefär lika långa, typ likadan klädstil osv men vi har helt olika ansiktsdrag! Jag förstår det bara inte!
Igår kom det fram en kille och nöp min lilla rumpa och sa: " Tjena Marie! Hur e läget?" Ja bara: Nej, jag är inte Marie. "Jag är hennes syster!" Han fortsatte med: "Jasså är du de!, ni är så himla lika!"

Rekordet en kväll ute är sju gånger då folk kom fram och frågade om jag var antingen min äldre eller yngre syster. De sista där framåt kvällen kanske inte fick de mest glada blickarna från mig.


Kommentarer
Postat av: MJJ

men gud vilka hemska bilder på mig..:P

2009-02-06 @ 19:05:49
Postat av: Virre

haha nej då;) Du vet kameran ljuger aldrig;)

2009-02-23 @ 17:29:00

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback