Dagen efter aldrig rolig!

Usssssssssssccccccchhhhh!

Vaknade med illamående och huvudvärk imorse!
Var ute igår och det blev väl lite mkt alkohol för min del kanske:D men men.

Igår var jag på förfest med 10 killar. Killkompisen lovade att det skulle komma ett par tjejer men icke det!
Men efter två timmar dök det upp tre tjejer, jätteroliga också för den delen! nej verkligen inte:P har aldrig gillat de tjejerna. Vi har väl egentligen aldriig gjort eller sagt något till varandra, men ibland räcker det med blickar och dålig attityd.

Jo förresten när jag gick första året på gymnasiet så pendlade jag med tåg, det gjorde jag i å för sig de andra åren också. Men i vilket fall så var det många som kastade bollar gjorda av plastpåsar tvärs över tåget. Ganska löjligt för den delen, men man var 16 år och ganska uttråkad. Det gällde att sysselsätta sig med något. En dag satt jag och ett par kompisar och kastade bollar, vi försökte träffa ett par killar som kastat på oss. Men då råkade jag träffa en av dessa tjejer i ansiktet, oj oj vilken kalabalik det blev! många garvade högt! och jag fick arga blicken av tjejen. Hon uttryckte sig med att säga " åå nu kommer jag att få värsta bullan här åå, gud vad barnsligt" snälla nån jag tror inte direkt man får en bulla av en plastpåste:D
Slutklämm: Lika blond på utsidan som på insidan - en blåst blondin.

Nej nu ska ja inte tjöta mer om det. Var en trevlig kväll för i övrigt! trots att det var lite folk på krogen.
Nu ska jag ha en riktgit slappar lördag, med film, fotboll å godis till kvällen:)

Puss!

 Stickat - inhandlade denna snygga polotröja häromdan! vitt passar alltid:).

 Denna top och kjol hade jag på mig igår:)
Lila - har aldrig tyckt om färgen lilla speciellt mycket, första lila plagget sen jag vet inte när. Men börjar gilla den mer och mer, är ju trots allt en härlig höst färg!

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback