Blondin eller brunett??

Har länge funderat på om man skulle färga håret brunt, har varit ljushårig hela mitt liv så det skulle vara kul med en förändring! Men frågan är bara om man vågar och vilket man passar bäst i? Tycker personligen att det är jättefint med att ha brunt hår, men på sommaren tycker jag det är finare med ljust hår. Får fundera vidare på detta, kanske trots allt ska göra som min syster. Hon gick från blont till brunt hår för ett par dagar, trodde jag för i övrigt aldrig att hon skulle göra:D.
Men men, man ska kanske inte vara så rädd för nya förändringar heller! Om man inte testar får man ju aldrig veta.

Jag och två av mina systrar! <3

Yngsta systern<3

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback