Its friday!

Det är fredag och jag borde vara glad, men i stället är jag irreterad och trött. Har precis vart hos tandläkaren, jag har jätteont i mina visdomständer! Det är hemskt att ha ont i tänderna, speciellt när man har så ont att man inte vet vad man ska ta sig till... men får hoppas att de lägger sig framåt kvällen! :)

Blir i vilket fall inte utgång ida pga all verk!

Förra lördagen vart det däremot utgång till Mortens! var riktigt skoj!

Var ute med dessa tjejer, Jenny och Emma!



 och Maria!

 Emma och Jag!
Kunde ingen säga till att min Bh syntes!?

 Tjejerna var snälla och ville bjuda på shotar! men denna gick då inte ner.

Men denna drinken lyckades de med! :)

 Mums!


 


                                                Emma får avsluta kvällen!

                                                                  :)





Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback