Tandvärken börjar släppa nu...

Har inte haft en alltför rolig helg kan jag berätta! Eländet började  på torsdagskväll då de började spränga i en visdomstand. På fredag var de med viss möda och besvär som jag gav mig av till min praktikplats. Men fick i alla fall en akuttid mitt på dagen, där det konstaterades att jag inte hade någon inflammation men att tanköttet var irreterat. Det blev också tal på om jag eventullt framöver skulle behöva dra ut två visdomständer...som hade växt snett och irreterade varandra. Men fick i alla fall med mig något medel som jag skulle skölja med, man var inte vidare pussvänlig efteråt kan jag ju berätta...inte för att jag planerat något sådant:D men man vet aldrig!

Sedan satte värken igång ordentligt! Blev väl ingen höjdarhelg direkt om man säger så.

På måndag fickjag akuttid igen och denna gång beslutade tandläkaren att denna lilla söta tand, som hon uttryckte det nog behövdes tas bort. Jaha tänkte jag idag!? När jag låg där försvarslös i stolen, jag som aldrig ens har lagat ett hål i hela mitt liv. Tandställning har jag förstås haft, så lite smärta har man i och för sig ståt ut med. Men hon drog i alla fall ut den och det kändes inget alls. Det bara knakade lite obehagligt. Och där slutar denna tandläkarhistoria. Jag ska inte tjöta mer om det nu.

Funderar mest på att man borde ge sig i väg och träna! Behöver mer energi.
Men får satsa på det imorn i stället.

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback