De första snöflingorna har fallit...

När jag gick i väg i morse till bussen var det mycket kallt! Ett par minusgrder och frost. Vid skolan där jag har min vfu hade det kommit lite snö:) mysigt tycker jag!

Har inget större planerat i helgen förutom att det förhoppningsvis blir utgång imorn.
Men det måste pluggas en del - har en vfurapport att skriva, observationer och förberedleser inför ett seminarium och en redovisning. Med andra ord, det finns en hel del att ta tag i!

Längtar till 17 december då jag har min första ledia dag från skolan, börjar sedan igen den 5 januari.

Ibland är barn bara för söta!  :) Kan inte låta bli att skratta åt vissa saker de säger ibland. Är övetygad om att jag valt att utbilda mig till ett mycket utmanande och roligt yrke.

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback